دزدنه

شهر پریان

دزدنه

شهر پریان

دزدنه شهر پریان

دزدنه شهر پریان .شهری که هم اکنون در سکوت شبها تنها مانده است.یعنی سکنه ای ندارد ...و پریان با مرام اداره اش را به عهده گرفته اند. 


در دزدنه ..لیمو .لیمو شیرین.درختان بلند نخل خرما.کنار.و...وجود دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.fashion20.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
عالی بود
راستی با تبادل لینک موافق هستی
اگه هستی
من ور با نام " عکس هایی که تا حالا ندیدی" لینک کن
من هم لینکت می کنم
منتظر هستم
آپم بیا[قلب]
آپم بیا[قلب]
آپم بیا[قلب]

مریمی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
وبت جالبه ممنون از اطلاع رسانیت انشاالله موفق بشی

احمد چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

صور حلوة بس یالیت کانت اکثر
واتمنى ان یکون فی ترجمة للغة العربیة لانی ما اعرف اللغة الفارسیة وشکرا لک

واتمنى لو عندک صور اکثر عن بندو ومناطقها ترسلها لی على الامیل
m1973-5-24@hotmail.com
وشکرا لک

دانیال پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ

دوستان عکسایی که میگیرید از دور و همراه با بچه ها باشه قشنگتر میشه نظر شخصی خودم..سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد